Vilkår og betingelser

Kjøpsvilkår


Generelt
Gjennom å handle hos oss, aksepterer og godkjenner du som kunde samtidig alle gjeldende betingelser.
https://natursalver.quickbutik.com/ er en nettbutikk drevet av Magika Natursalver (org nr: 925381306).

Magika Natursalver er selger av produktene i denne nettbutikken.

Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva.
Vi tar forbehold om prisendringer..
Vi tar også forbehold om feil i prisene som skyldes feil på nettsiden, samt alle andre tekniske feil.
Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel.

Frakt og levering.

Bestillingene pakkes og sendes samme dag dersom de kommer inn før klokken 11 eller dagen etter.
Ved reklamasjon og retur ta vennligst kontakt med [email protected]

Magika er ikke ansvarlig for bestillingen etter den er levert til postkontor.

Angrerett.

Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 14 dager. Hvis du ønsker å returnere varer til oss er det viktig at du fyller ut angrerettsskjema og sørger for at produktet er godt beskyttet. For at retur skal godkjennes må produktet være i salgbar stand, dvs; ubrukt, med komplett emballasje. Ved retur av varer er det kunden som betaler returporto. jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss.
Ved bruk av angrerett refunderer vi pengene etter at vi har mottatt og behandlet returen. Kjøper må betale fraktkostnader for retur. Kanselleres ordren før vi har utsendt varene fører vi pengene tilbake til din konto.

Uavhentede pakker
Hvis pakken ikke blir hentet innen tidsfristen kan du bli belastet kr. 195,- for å dekke våre håndtering- og returkostnader. Det samme gjelder, dersom mottakers adresse er feil eller ikke registrert hos posten.no.


Kansellering
Ved kansellering av ordre under kjøpsprosessen blir du ikke belastet. Kansellering/avbestilling av ordre etter at ordren er gjennomført gjøres via e-post: [email protected]
Om en ordre blir avbestilt etter at ordren er utsendt gjelder vanlige angrerett og retur regler som beskrevet ovenfor.


Feil eller manglende leveranser
Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. Reklamasjon må skje senest to år etter at du overtok varen. Send oss e-post på[email protected] og skriv på bestillingsnummeret og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnader for deg. Det er viktig at den feilleverte varen ikke åpnes og kan returneres i salgbar stand. Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også kontakte oss så snart som mulig. Du må dokumentere skaden med bilder. Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i.